Röda smycken...

...som en väninna förhoppningsvis vill ha på fest i helgen! En 3-radig choker i 2 och 4 mm seedbeads, samt chips i olika röda nyanser och tunna glastuber. I mitten en silverfoliepärla. I halsbandet sitter det ett par 3-hålade avdelare med jämna mellanrumför stadga, samt att allt är trätt på smyckewire.  Jag trädde först allt på nylonlina för att det ligger följsamt och fint, men det blev sladdrigt så jag fick trä om... Hon har inte sett det ännu...
image19

Nu ska jag göra ett grönt halsband till en tjej som har grön klänning. Det kommer att bli något mycket annorlunda mot vad jag har gjort förut. Hoppas bara att jag lyckas. Ibland är det svårt med idéer man får, man vet inte om de går att förverkliga! Men jag måste iallafall prova!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ojjj va fint!! Imponerad!

2007-04-27 @ 13:16:13
URL: http://mariafristedt.blogg.se
Postat av: Lotta

Jättesnyggt Cicci! Hoppas att beställaren blev nöjd också!

2007-05-02 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0