Hjärtesmycken

Jomen, här kommer setet jag skrev om sist. Jag är lite ambivalent när det gäller hjärtformade pärlor: hur snyggt jag än tycker det är på smycken andra gjort så känns det inte som om jag får till det själv.   Vad tycker ni?

image49



Bilden blänker lite, men det är ett stort metallhjärta längst till vänster och intill det ett ansikte av pärlemor... I armbandet är varje pärla med bara en gång, men samma som i halsbandet. (Utom det stora då.)
Halsbandet knäpps framtill med klolås och kan fästas var som i kedjan.


Nåväl, julen är nu utstädad och det blev plötsligt lite tomt med pynt i köket...! Vilket gav mig lite idéer!
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefint ju!

2008-01-13 @ 15:43:54
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Crimsonanna

Hjärtformade pärlor kan vara mkt snyggt om gör det lite stilrent och vuxet eller tufft-det får inte bli för sockersött.

2008-01-14 @ 12:53:46
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0