Det har gått 2 dagar sedan...

...jag skrev senast! Helgen har varit helst fullspäckad och jag har inte suttit vid datorn en enda minut, men nu så!Vädret har ju dessutom varit otroligt underbart och härligt! Jag har träffat ett antal människor som ville köpa mina smycken och det gör mig så himla glad! Det gör mig så stolt när någon hittar något bland mina smycken som blir omtyckt! För det är ju trots allt så att bara för att jag har smyckeidee'er så betyder det inte med automatik att någon annan gillar det jag gör! Men det är väl som med kärleken; någonstans finns någon för någon... Dvs någonstans finns någon som gillar ett/flera av mina smycken! Jippie! Fadäs med mina bilder blev det ju sist oxå, men här är
de iaf!

                     

Nu ska jag prova några nya varianter av örhängen som jag lärt mig via tidningen Bead & Button; specialnumret från mars -07 som kallas Beading basics/ Essential Techniques. Det följde tom med en DVD med hur många små infofilmer som helst! Blir det bra lägger jag ut bilder på dem imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0