Örhängen...

...blev det! En hel hög och dessa är bara ett axplock!

image8


De två paren längst till vänster är gjorda med en kedja och en tvärgående öglepinne fästad i båda ändarna mot kedjan med olika pärlor på. Silverhängen (en shellbead) på paret 2:a från vänster sitter i en hattpinne och 2mm seedbeads på ömse sidor. Sen hänger 3 par i svart, de runda har en svart kärna med 925silvertrådar (som julgransglitter) runtom.

Det första svarta paret har jag gjort så här:

  • 3 st 2cmkedjor fästes i en öglepinnes ögla, trä en pärlhatt över så öglan döljs.
  • Sedan den stora glaspärlan och avsluta med 3 st 2mm seedbeads.
  • Gör en ögla och stäng den i örkrokens ögla. Klart! Visst blev det bra!

De svarta intill är likadan rund glaspärla med silvertråd och de intill är en facettslipad med pärlhatt på ömse sidor. De röda är en cylindervariant med silvertråda och röd kärna och fästade med grövre kedjelänk. 
Nu har jag ett helt gäng till som jag ska göra klart för ide'erna bara sprutade i går kväll, satt uppe till nästan halvett inatt och det ångade nästan om mig så många ide'er har jag! Till verket!


Kommentarer
Postat av: Citty

Tackar för kommentaren :) Riktigt vad du menar med stationerad förstod jag inte så du får gärna utveckla det :P
Jag håller just nu på att starta upp mitt egna bolag trots att jag inte gått ut gymnasiet ännu, just för att kunna fotografera mer seriöst som till företag / folk som behöver lite hjälp att synas på marknaden.

Jag har inga bestämda priser ännu men eftersom bolaget är under uppstart är det inga stora summor vi talar om :) Beror helt på hur mycket som skall göras och hur du vill ha bilderna.

Hör av dig för mer info :)

2007-04-16 @ 14:18:55
URL: http://copyright.blogg.se
Postat av: Petra

Hej!. Fina smycken!

2007-04-17 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0