Snart kommer mina fina tidningar!

Det är märkligt att en del (dvs jag) ska ha så himla lång startsträcka! Men nu har jag kommit hit.
Var hos Pressbyrån vid Huskvarna station/Folkets park och beställde amerikanska Bead Style och Bead & Button. Tack snälla Susanne för att du tar hem de tidningarna! Det är inte klokt vad de är låångt före oss svenskar när det kommer till mycket, men även pärlandet! Å jag får ofta höra att detta är en övergående trend. Skulle inte tro det! Människan har smyckat sig i alla livets tider, och inte slutar vi med det NU, när vi dessutom kan tillverka blingblinget själva!? Det är ju så roligt! Jag brukar säga att jag behöver en "Skalman"-klocka som skulle ringa och tala om när jag ska äta och sova...
Nu måste jag fortsätta pärlandet, eftersom jag ska skicka iväg några smycken till påseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0