Armband är sommarfint!

image32

image33

Just nu har det blivit en hel del armband. Dels är de lika lätta att skoja till som halsband, men de
går ju mycket snabbare att göra! Örhängen är svårare på det viset, tycker jag.

Träffade några tjejer igår och då kom vi att prata om detta med att det i princip hela tiden handlar om att trä pärlor på nån typ av tråd i en lång rad. Vad som sen gör att smyckena blir så annorlunda är ju en mängd andra variabler, och nu lät jag som en matematiker, kombinationer av färger, sammansättning, storlek, material, form m.m.
Glömde jag nåt?

Nåväl, hoppas idéförrådet byggts på lite till!

Om någon gjort nåt trevligt: Ta kort och mejla mig på [email protected] så kanske jag lägger ut det här!
Idéer från denna blogg eller egna idéer spelar ingen roll! Välkommen!




Kommentarer
Postat av: jÄänniii

Nej det var inte jag med annonsen :P Jag jobbar på Schenker logistics i ljungarum. jobbar oftast skift så därför det är så konstiga tider ;) E går ju på nattdagis så när jag jobbar kväll så hämtar jag honom på morgonen efter. När jag jobbar tidigt lämnar jag honom på kvällen innan. Vill ju inte rubba hans sömn med att dra upp honom när han sover! Det började ju med extrajobb men det blev visst lite mer =)
Du gör verkligen fina smycken!! :D

2007-06-06 @ 11:51:49
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: ikah

Fina armband! Gillar verkligen din blogg, kul att du har beskrivningar, information om pärlsorter och sånt.!

2007-06-21 @ 08:26:18
URL: http://ikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0