Lila halsband

Hela förmiddagen har gått åt att på uppdrag göra smycken i lila. Jätteroligt och här är två av dem.

image22

Detta är gjort på smyckewire och ytterst är det helt genomskinlig/transparent 2 mm seedbead.Sedan är det varvat lila ametistchips (de mörka smala) samt en krackelerad glasdroppe(de ljusa, runda).

image23
Detta ser mer blåaktigt ut, men är i knalligt lila. Gjort på smyckewire. Mestadels en melerad 2 mm seedbead och genom droppen och den avlånga kuben går båda trådarna. Utöver det är det några andra små glaspärlor. Kan ju inte helt låta bli det osymmetriska...



Kommentarer
Postat av: jÄänniii

Jättefina! Jag blir verkligen sugen på att pyssla lite! =)
Tack för din omtanke =) Det gav mig ett litet leende ikväll =) Jo det är klart att jag försöker tänka positivt men sen är det så svårt att veta hur det kommer lösa sig så visst tänker man vad som kan hända i värsta fall. Eftersom jag har lille E så blir det ju extra jobbigt! Men det brukar lösa sig fast man inte tror det!

Hade förresten varit skoj att ta en titt i din butik någon dag! Smida planer och så ;)

2007-05-02 @ 23:50:14
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0