Nya pärlor!

Ojojoj! Jag blir så himla glad varje gång DHL kommer i sin lilla gula bil med tunga paket till mig! Komiskt att se de stackarna kånka de vältejpade kartongerna på ca 25 kg (den här gången). De undrar varför relativt små paket kan bli så tunga... Glaspärlor väger inte nådigt!  ;) Lampworkpärlor i 2 storlekar som ser ut som röd chilipeppar och olika låsdelar och stora runda silverfolie och hattpinnar och ovala kritvita och seedebeads i olika färger och....och... Det sätter verkligen igång fantasin! Sonen gjorde sig genast ett halsband med chilipeppar och svart läderrem. Han gillar LEGO så det är symmetriskt! 
                                                                                      image24               Nu måste jag fortsätta packa upp...!

Jag vill även säga TACK till alla er som hittar hit och läser! Det är roligt att se att ni är så många! Jag önskar bara att man kunde få fler kommentarer. Har ni några åsikter om det jag skriver och gör? Har ni några smyckeidéer ni skulle vilja att jag förverkligade?
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: H

Skit snygga smycken!!

2007-05-03 @ 17:55:24
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0