Tillföra något

En blogg med den här typen av innehåll är ju så mycket roligare med bilder, eller hur? Så när jag pärlar så vill jag ju faktiskt HELA TIDEN kunna prestera något nytt för att kunna visa det här... Höga krav, jag vet och ibland lyckas jag och ibland inte. Jag vet ju inte så mycket om era idéer och vad ni har sett på andra ställen eller pärlat själva...
Ikväll när jag rotade runt i lådorna kom jag på att jag ska göra ett set; halsband och armband med hjärtan... Passar kanske bättre i februari, men gör man det nu är det klart till den 14/2!!  Bild kommer!


Kommentarer
Postat av: Crimsonanna

Tjoho:) Bloggen uppdaterad. Mitt pärlande ligger också i träda men det ordnar sig.

2008-01-09 @ 18:13:32
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0