Ny design!

Förra veckan fick jag en idé som -  jag hade tid att prova på direkten!  Är mycket nöjd med resultatet och har använt smycket i princip varje dag sedan dess!  ;-)  Se själva!
image54

Jag är själv lite förvånad över att jag kunde, eftersom jag tidigare inte använt mig av de böjda metalltuberna trots att jag haft dem ett bra tag...      Idéerna har lyst med sin frånvaro i det fallet...   Materialet är de böjda tuberna och mellan varje en "metalbead". På en av raderna en lite större mittcentrerat.   Tre rader på smyckewire med klolås och förlängningskedja bak i nacken.  Lätt som en plätt!!

Kommentarer
Postat av: Anadora

hej såg dina smycken är mycket fina. jag gillar att göra smycken jag med. har ingen bild på dem jag gjort men kan nog se om jag kan lägga in dem på min blogg. :D



m v h

Anadora

2009-02-13 @ 14:34:05
URL: http://doita.blogg.se/
Postat av: Vanessa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 03:58:26
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0