Äntligen peyote på gång!

Ja, jag vet. Jag har sagt det förut att peyoten har varit på gång, men idag fick jag sitta vid.  ÅH, vilken tid det tar!
Jag vet ännu inte om det blir nåt  "riktigt" eftersom jag övar, men det är pilligt och jätteroligt! De första raderna är svåra, för vänder man till det så blir det inte jämnt. Det är rött!
Bild kommer så snart jag tycker det är färdigt!

Det vore kul om alla ni som är inne skulle vilja kommentera, fråga, rätta mig om jag har fel osv!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hittade hit från nyligen.se
Vilken kul blogg! Jag gillar temabloggar :D
Peyote verkar så himla svårt, men vilket resultat det kan bli om man är duktig. Själv har jag inte tålamod till att pillra med det, men jag hoppas det går bra för dig!

2007-08-11 @ 15:59:38
URL: http://kaffemedmjoelk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0